Driftwood Boats

Szum fal i ten cudowny zapach soli w powietrzu. Łódki i kutry kołyszące się na wodzie. Tęsknię za morzem…

Tym razem owocem projektu Woodwork są łódki z drewna wyrzuconego przez wodę – Driftwood Boats. Wzory są bardzo uproszczone i dość proste i prymitywne. W takich modelach chodzi przede wszystkim o formę i naturalność użytych surowców. Kawałki drewna nie są przycinane, ani szlifowane, itp. Wykorzystuje je takie jakie znalazłem nad wodą.

Łódki można kupić w sklepie internetowym: Showroom Shopping. Zapraszam.

6 Komentarzy to “Driftwood Boats”

  1. Wspaniałe:) A czy one pływają? Byłoby idealnie:)

  2. Delie, dzięki za komentarz. Ich forma jest zbyt płaska, żeby mogły pływać. Nie konstruowałem tych modeli z myślą o wodzie :) Zresztą te kawałki drewna są „uratowane” z wody i chyba nie chcą tam już wracać.
    Choć w sumie to całkiem fajny pomysł. Może jak znajdę coś w kształcie, który się nada, zrobię pływający model.
    pozdrawiam

  3. O, nie wiedziałam, że Ty je robisz:)
    Pytałam o pływające, bo mój Syn ostatnio polubił takie pływające modele.
    Te by mu się podobały:)

  4. Tak, to moja sprawka. Projekt Woodwork, to mój sposób na przywołanie szumu fal.

  5. Swietne. W sam raz do postawienia na parepecie okna w jesiennym domu.