Małe piwo

Muzeum Browaru w Żywcu jest najnowocześniejszym muzeum w Polsce. Ta makieta to tylko takie małe piwo. To jeszcze nie koniec piwnych opowieści z browaru.

7 Responses to “Małe piwo”

  1. W szkole średniej wzięli nas na wycieczkę do browaru Brzesko OKOCIM. Zabraliśmy ze sobą duże torby i plecaki z nadzieją, że jak poprzednie grupy trochę pianki zabutelkowanej dostaniemy. Niestety poprzednicy za bardzo uczcili tą wyprawę i nam pozostało wdychać chmielowe opary… Ta makieta pokazuje, że browar stanowił kiedyś coś na wzór mini miasta, tak jak fabryki w Łodzi – z własną koleją, lekarzem, kaplicą, budynkami mieszkalnymi.
    Lubię industrialne budownictwo, dlatego ciekawa jestem dalszej części.

    • Ilooka, świetna historia! Ja pamiętam wycieczkę do Huty Katowice za czasów studenckich. Spust surówki – po prostu żywy industrial. Dziś chętnie bym to powtórzył, ale z aparatem fotograficznym.

  2. Fajny blog, jakże „inny”, niż większość. Proszę kontynuować !

  3. BYłam w Żywcu i zwiedzałam „fabrykę” piwa, muzeum jednak nie odwiedziłam, ale Twoje fotki to juz zwiedzanie.. Przefajne. Przypominają mi Madurodam w Holandii – tam też robiłam zdjęcia z podobnej perspektywy. Fajny klimat tych zdjęć u Ciebie.
    Pozdrawaim:)

  4. Ewelajna, dzięki za miły komentarz. Ta makieta była naprawdę fajna, tak jak i całe muzeum. Wspólnie z Mimi doszliśmy do wniosku, że to najfajniejsze muzeum w jakim byliśmy do tej pory.
    pozdrawiam serdecznie

Trackbacks

