Jest takie miejsce | Bielsko

Bielsko – Biała, to takie niby zapomniane miasto. Niewiele się o nim mówi i słyszy. Jakby tak z boku, poza tym wyścigiem aglomeracji. A jest naprawdę bardzo ładne i przyjemne. Wszędzie jest blisko i pełno tu przyjaznych ludzi. Jak jedziemy do Bielska, nigdy nie wracamy zmęczeni (inaczej jest z miastem Królów Polskich).

Już jakiś czas temu odkryliśmy fajne miejsce w samym centrum starego miasta – Cafe and Bar Barometr.  Zawsze siadamy w tym wielkim oknie z widokiem na Rynek, pod kolorowym neonem, który zabarwia zdjęcia i magazyny, które tu obowiązkowo wertujemy.  Do tego gazowany fritzek, czarna kawa i tak to Barometr stał się obowiązkowym punktem na mapie.

01 07 06 02 04 05 03

22 komentarzy to “Jest takie miejsce | Bielsko”

  1. Dzięĸi za świetne miejsce! Zdjęcia zachęcają żeby następnym razem tam zajrzeć. Jak mam dość wszystkiego to często siadam do auta i w 45 minut jestem w Bielsku, napić się kawy i popatrzeć na góry:) A potem obowiązkowo po zapas herbat do sklepu Świat Herbat na ul. 11 Listopada

    • Obowiązkowo musicie tam wpaść. Jest naprawdę bardzo sympatycznie. W sumie do Bielska mamy prawie tak samo daleko :) Fajnie by było się kiedyś w Barometrze spotkać :)
      Miłej niedzieli!

  2. …bardzo podoba mi się „kolor” dzisiejszego wpisu, tak ciepło się poczułam, dobrze :) To musi być fajne miejsce!
    Ciepło pozdrawiam
    Sylwia:)

    • Ten kolor to przez ten neon – robi naprawdę fajną robotę. A dziś u nas śnieg, a dla Ciebie dużo słońca!

  3. Podroze trzymaja sie Was jak zwykle…no i zawsze odkrycie nowej kafejki…
    buziaki

  4. No nie! A do Barometru nie wstąpiliśmy:-( Koniecznie musimy to nadrobić następnym razem! Bardzo fajne fotki. Pozdrawiam ciepło!

  5. Wpis niezwykle smakowity :) A z innej … filiżanki ? ;) Coś na blogu Mimi blokuje wejście. Film? Tylko ja tak mam? :(

  6. Fajny klimacik tam jest , koniecznie odwiedzę jak zawitam w B-B :)
    pozdrawiam

  7. uwielbiam siedzieć w kawiarenkach, jakby w oknie, i obserwować świat przez szybę…

    • To tak jak my, dlatego to miejsca najbardziej lubimy. Wielkie okno, mały stoliczek, widok na rynek i na kawiarnie w środku i ten neon.

  8. piszesz, ze Miasto Krolow Was meczy….czesto slysze ta opinie od mieszkancow. A mnie nadal inspiruje, pobudza, zacheca. Ale ja juz od dawna jestem przyjezdna z daleka … :)
    Baletki z przepisu internetowego jakiegos uczynilam – lekkie i puszyste, jednak ja sklaniam sie w kierunkow ciastek bardziej hmmm konkretnych?:) Ale odpoczac od kawy??:) Mnie sie nie udalo :) Aczkolwiek po odpoczynku pewnie smakowalaby jeszcze lepiej….

  9. chętnie się tam wybiorę, mam niedaleko
    pozdrawiam :)

  10. To moje kochane miasto. Przez 18 lat dojeżdżałam do pracy do Bielska. Oj, zmieniało się to miasto na moich oczach.
    Bardzo lubię tam jeżdzić, ale na starym mieście nie byłam dawno pora to nadrobić.
    Serdeczne pozdrowienia

  11. miło odnajdywać tu fajne miejsca z południa:)) zachęta, by samemu tam zajrzeć:))

  12. Nie widziałam, że można Was tam spotkać ;-)
    Pracuję na rynku i często stołuję się w barze mlecznym Pierożek obok Barometru :)

