Świątecznie, tuż przed Wigilją

Mimi uwija się przy grzybowej i barszczu, wczoraj zrobiliśmy naprawdę sporo pierogów. W radio grają świątecznie. Choinka, kompot z suszu, prezenty – wszystko jest! No i rybka ma się rozumieć, rybka morska.

Spokojnych Świąt moi Drodzy! Niech ten zbliżający się Nowy Rok będzie obfitował w same wspaniałe dni!
Czego Wam życzy
Zorki

00b

P1140900

P1140897

7 komentarzy to “Świątecznie, tuż przed Wigilją”

  1. Dobrych Świąt Kochani! a wiesz Zorki, że od kiedy w zeszłym roku zrobiłam ruskie pierogi zgodnie ze wskazówkami Mimi, to już obowiązkowo weszły one do „dań popisowych zakładu”.A jakoś tak się do tamtej pory składało, że nigdy nie lubiłam jeść takich, dlatego też pewnie ich nie robiłam. No i się przełamałam. No i sukces! I już tak będzie, że zawsze przy „ruskich” będę myślała o Was :)))))
    Hej Kolęda!
    Sylwia:)

  2. Serdeczne życzenia pełnych radości , zdrowia i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia.

  3. Zorki, czekam na mamę z dostawą pierogów – uszek i na barszczyk. Właściwie tylko tego mi dziś trzeba:).
    Dobrego i najpiękniejszego na Boże Narodzenie, Kochani! Cieszcie się sobą, bo macie czym! Mocno ściskam! I mam nadzieję kiedyś na żywo:)

  4. I po tych zdjęciach jestem jeszcze bardziej głodna niż byłam ;-)
    życzę Wam radosnych, zdrowych, bez pośpiechu spędzonych Świąt w gronie najbliższych.
    Pozdrawiam!

  5. Chetnie bym wpadla na te pierogi !!! Bonne Fete !!

  6. Pysznie tu jak na święta przystało. Wesołych życzę, bo że będą (były) smaczne to od razu widać :)

  7. dla Was również spokojnych Świąt, a w Nowym Roku jak najwięcej dobrych chwil, dobrych ludzi na waszej drodze i wszystkiego co najlepsze :)

