Mikołaj + Almodovar po raz drugi

Mikołaj tego roku bardzo sympatycznie się złożył, bo prezenty nie tylko dostałem, ale i dla Was coś ciekawego przyniósł. Takie coś, co rozświetli ciemne dni, ale i doda przyjemnego ciepła i nastroju.

Właśnie dziś dotarła do mnie pierwsza dostawa żarówek, wzorowanych na pierwszej żarówce wynalezionej przez Edisona. Żarówki mają ciekawy zwój w środku i przyciemnianą na brązowo – szklaną bańkę. Dzięki temu dają bardzo przyjemne światło.

03 01 04 02Już w sprzedaży na Myzorki design Showroom!

A na koniec, kolejna odsłona filiżanki Pedro Almodovara, o której pisałem w wpisie pt. „Jesienne espresso„.

00A w weekend rusza sklep internetowy De la Luca, więcej informacji wkrótce u Karoliny.  W następny wpisie jeden z prezentów mikołajkowych – bardzo do mnie podobny…

12 Responses to “Mikołaj + Almodovar po raz drugi”

  1. haha, pewnie karolinowy skrzat :P
    żarówki piękne…love love love.. Mikołaj potrzebny od zaraz!!!! Ja chcę taką żarówkę!! :))
    ***

  2. Edisonki niesamowite i juz wykupione ;)))
    Ja mam pytanie…czy beda jeszcze dostepne metalowo-zarowkowe gwiazdy ???
    Pozdrawiam serdecznie.

  3. Mam nadzieję, że dla mnie żarówa odłożona;) A jeśli nie, to poczekam:)
    Ja poproszę szerszą perspektywę Almodovara, bo wiem, że kontrowersyjna ta filiżanka;)
    Ściskam!

  4. Hoho, tyle mnie tu nie było, a tu taka genialna żarówka! Sama bym chętnie powiesiła ją w swoim pokoju :D

  5. Great post. I am going through a few of these issues as well.

    .

  6. Pretty great post. I just stumbled upon your blog and
    wished to mention that I have truly loved surfing around your blog posts.
    After all I will be subscribing for your
    feed and I hope you write again very soon!

    • Hi Barry,
      thank you for nice comments. Today new entry about our book, coffee and bread baking.
      take care!

Trackbacks

