To się nazywa sznurek!

Use from the tin both hands free. Draw twine from centre of spool. 
NUTSCENE

Dwa lata temu pisałem o pewnej fabryce sznurków z Wielkiej Brytanii (wpis pt. Sprawa „Sznurka”). Przez ten cały czas temat powracał i powracał. Byliśmy w kontakcie z Shoną cały czas, jednak dopiero teraz udało nam się sprowadzić sznurki firmy Nutscene. Naturalne sznurki zawsze mnie fascynowały, nie wspomnę o odwiedzinach w takiej fabryce. Paleta kolorów jest bardzo imponująca i do tego wszystkie barwniki są naturalne. Takich kolorów nie widzieliście w żadnych innych! Sznurki są mocne i naturalne, a co najważniejsze rozwijają się od środka szpuli – dzięki temu nie plączą się. Produkowane od początku do końca w Wielkiej Brytanii.

Poniżej sesja prosto z naszego, lekko w świątecznym nastroju, magazynu sznurków Nutscene. Wkrótce sznurki będzie można kupić w Galerii Camomille. A w roli drugoplanowej pojawiła się lampa wisząca mojego projektu Lampa Wisząca Loft Silver & Glass No. 2 #181. Jest to wersja lampy z szklanym kloszem wzbogacona o mosiężny koszyczek w stylu retro – to też moja ostatnia zdobycz i jestem z niej dumny.

PS.
Swoją drogą to mamy niezłego hopla na punkcie sznurków

24 komentarzy to “To się nazywa sznurek!”

  1. muszę się za nimi rozejrzeć, bo też mam hopla na punkcie sznurków ;)
    znalazłam ostatnio naturalny sznurek w naturalnym kolorze i o naturalnym zapachu (lubię ten zapach) w jednym ze sklepów, też jest rozwijany od środka i fakt, to jest bardzo praktyczne
    te kolorowe sznurki są rewelacyjne!

    • Jutowe sznurki w Polsce jeszcze się produkuje, ale jak długo? Klienci wolą mocniejsze i tańsze plastikowe. Juta ma faktycznie bardzo przyjemny zapach. Tyle kolorowych sznurków nigdy nie widziałem :)

  2. Genialna sesja sznurkowa :-))!

  3. Już nie mogę się doczekać:)

  4. o jacie! toż to sznurkowy raj dla mnie:)))
    coś czuję, że będę miała problem z wyborem kolorów i kupię wszystkie hehe:)))
    a kiedy będą w sklepiku, zdradź proszę, abym nie zaglądała co 5 minut:P
    uwielbiam Wasze sznurki, a te zapowiadają się bardzo ładnie. Będą idealne do pakowania prezentów…
    pozdrawiam cieplutko

    • Jak wszystko dobrze pójdzie, to sznurki wylądują jutro w sklepie. Będą między innymi takie małe motki, akurat do zapakowania paru prezentów.
      Pozdrawiam!

  5. Jurek-ogórek, kiełbasa i SZNUREK! Sznurek plus genialna puszka równa się: muszę mieć! Cierpliwie poczekam aż pojawią się w Camo. Zdjęcia „smakowite”.
    Ściskam mocno :)
    Sylwia:)

  6. no to żeście zaszaleli ;)
    teraz możecie się zaplątać, oplątać, opleść i co tam jeszcze chcecie, tymi sznurkami :)
    ale przyznaje, można się zakochać ;) w sznurkach też??
    Świetne zdjęcia panie fotografie :)

    • Wiesz, ja to ostrze sobie zęby na największy motek sznurka, jaki widziałem – waży coś koło 5kg! No, ale teraz się nie zmieścił w przesyłce. Takim to by się można było zaplątać :)

  7. o rety raj sznurkowy,cudowne.
    Jutro zajrzę do Galerii

  8. O matko! Nie ma rady, musicie mi jakiś przywieź w sobotę, koniecznie w puszce. Jeszcze tylko nad kolorem się zastanowię. Mogłabym na takie sznurki fortunę wydać;))) Ten zielony w czarnej puszce wymiata!
    Mój Drogi a jakie zdjęcia! Obłęd!

    • Sznurki sznurkami, a ja teraz pracuje nad Twoim sklepem :) Napisz jaki, bo ilości mimo wszystko są ograniczone.
      Miłego wieczoru!

      • Chyba ten ciemnozielony w czarnej puszce, jest obłędny!
        Nawet nie wiesz, jak się cieszę, że praca idzie do przodu. Już nie mogę się doczekać:)

  9. O rany!! jakie bajeczne ;)) i sznurki i zdjęcia i puszki, że o lampce nie wspomnę!! jesteście wspaniali, czytacie w naszych myślach i upodobaniach,ale co by nie mówić spora zasługa Wasza w kreowaniu naszych gustów, człowiek wszak cale życie się uczy :)) co dobre co ładne co warte uwagi ;))
    buziaki i dla Mimi przy okazji :))

  10. Piękne!!! Och wszystko, od a do zet…. pozdrawiam ciepło na nowy tydzień:)

  11. Fajne sznurki są fajne, i są takie sznurkowate.
    Nawet może lekko fascynujące.
    Ciekawa sesja sznurkowa!
    Pozdrawiam
    Raf.

  12. Piekna gama kolorów sznurka , cudnie to wyglada :) lampa super wygląda :)
    pozdrawiam
    Ag

  13. Zorki…nie wiem kiedy w koncu uda mi sie nadrobic wszystkie zaleglosci u Ciebie i u Mimi. Bede zagladala w kazdej wolnej chwili i czytala archiwalne wpisy na spokojnie. Swietna sesja sznurkow,te kolory! No a lampka- niesamowicie oryginalna! Brawo! Obejrze sobie za chwilke co tam nowego masz w ofercie :) Trzymaj sie cieplo,ja tymczasem czekam w wielkich emocjach na Wasza druga ksiazke,Mimi pisala,ze juz w drodze do nas jest :)) Dziekuje Wam obu!

  14. O raju! Piękno zawarte w prostocie. Zarówno sznurków jak i tych zdjęć :) Podziwiam i pozdrawiam.

