Club de Pesca

Wpis specjalnie dla Sylwii w ramach podziękowania za wspaniałe prezenty!

Pewnego dnia dostaliśmy niespodziewaną paczkę od Sylwii. A w środku sporo prezentów z jej hiszpańskiej podróży. Pisałem kiedyś o tym, że kolekcjonuje filiżanki do espresso, więc Sylwia wypatrzyła wspaniałą filiżankę z motywem ryby. Jak tylko ją zobaczyłem od razu ogłosiłem najlepszym okazem w mojej kolekcji. Motyw ryby bardzo pasuje mi do tego z puszek po sardynkach Liberator. Nie udało mi się kupić Liberatora w oleju z żółtą puszką – nie ma ich w sklepach, więc w roli uzupełniającej wykorzystałem czerwoną puszkę, ale ryby też na niej są.
Niestety pewnego pechowego dnia Mimi ubiła nową filiżankę i rozbiła swoją ulubioną szklaneczkę. Na szczęście nie rozbiła się zupełnie. No i nadal jest moją ulubioną filiżanką.
Do filiżanki była też kawa i platerowana taca, na której od tamtej pory serwuję espresso. Sylwia, jeszcze raz wielkie dzięki! Trafione w 100%!

PS
Mimi mówi, że to ubicie wygląda jak odciśnięta muszla :) Pesca jest naznaczona! A filiżanki do espresso nadal zbieram :)

12 Komentarzy to “Club de Pesca”

  1. To dopiero! Ale zapowiedź.

  2. Ale Ty jestes coraz bardziej zagadkowy Sebstien…..

  3. Seba nie wiem, że my kobiety do cierpliwych nie należymy?:)

  4. zapisuję się do tego”rybnego klubu”:)))wczoraj na kolację pochłonełam sardynki z identycznej puszki:)))mniam…apetyt mam zaostrzony i czekam na cdn.

  5. czy to jutro to już dzisiaj?:-)) się czeka!!

  6. Wczoraj padłam wcześniej, więc nie zdążyłam zobaczyć, ale dzisiaj po zobaczeniu też padłam – ale muszę wstać, bo elektryk i hydraulik zaraz będą :) Zorki, jest mi tak po prostu przyjemnie, bardzo przyjemnie :), a zachowane gryzmoły na szarym papierze wzruszyły mnie prawdziwie :))))))
    Dobry początek dnia :)))))))))))))))))
    Dziękuję! i ściskam
    Sylwia:)

  7. :) no to mi się podoba!!!
    wspaniałe prezenty:) a filiżanka tak jak mówisz jest przynajmniej naznaczona:) coś na kształt muszelki , zgadzam się z Mimi:) takiej małej z nad naszego Bałtyku.
    kawka w takiej filiżance musi smakować! nie ma wyjścia:) pozdrowienia

    • Prezenty faktycznie wspaniałe i zupełnie niespodziewane. A do ubitej filiżanki już zdążyłem się przyzwyczaić :)
      Pozdrawiam!

