Ahlbeck Baltic Sea

Święta spędzaliśmy nad morzem, więc i wpis morski musi się pojawić.

Tym razem, na jedno popołudnie, wracamy z Mimi do niemieckiego miasteczka Ahlbeck. Spacerujemy po plaży wśród mew i łodzi rybackich, jakby wyrzuconych przez morze. Jak dla mnie Ahlbeck to miasteczko, jak z bajki. I w lecie i w zimie wygląda wspaniale. Dobrze, że to tylko parę kroków do Świnoujścia :)

Z wyjazdu do Świnoujście przywiozłem super Lampy Heavy Duty. Wkrótce w sprzedaży!

12 komentarzy to “Ahlbeck Baltic Sea”

  1. ale tu chmurzasto u Ciebie,jak w starym filmie
    pozdrawiam a.
    ps.lampa melonik śmieszna i piękna zarazem..gratuluje pomysłu!!

    • Amelia: morze ma wiele twarzy. Zimą wszystko wygląda inaczej i może nawet bardziej groźnie.
      Lampa Melonik pewnie zawiśnie u nas w sypialni :) Choć może cylinder??? Kto wie..
      Pozdrawiam!

  2. Ja tez jest pod urokiem tego miasteczka i jego mola.
    A Ty pieknie je ujales na swoich fotografiach.
    Pozdrawiam cieplo,
    Linka

    • Linka: fajnie, że spodobała Ci się moja wersja nadmorskiego Ahlbecku. Może trochę groźna tym razem, ale i tak jest. Mam nadzieję, szybko tam wrócić bo tylko jedno popołudnie to za mało.. Zresztą, czy jest coś lepszego od dnia nad morzem?
      Pozdrawiam!

  3. wspaniały klimat,podziwiam Twój talent i pozdrawiam :)

  4. Woow, jakie zdjęcia! Coś niesamowitego, jak tworzysz klimat fotografią! Normalnie „Zaginiona tajemnica Baltic Sea” :) Aż chciałoby się przespacerować po plaży i odkryć, jakie mroczne sekrety kryje między swymi piaskami…

    • Lady Briana: cieszę się, że spodobał Ci się klimat moich zdjęć. Taki akurat był pochmurny dzień. I do tego jeszcze brak kolorów spowodował większa dramaturgię.
      Pozdrawiam!

  5. uwielbiam to miasteczko, zresztą okolice dalsze też są fajne -zwłaszcza na rowerowe wypady :)
    Zdjęcia jak zawsze pierwsza klasa.

    • Ella: najlepiej zwiedzać na rowerze – święta prawda. Mam nadzieję, że w tym roku uda nam się wybrać właśnie na wycieczkę wzdłuż wybrzeża od Ahlbecku i dalej… Zobaczymy.
      Pozdrawiam!

  6. trafiłam na bloga przypadkiem i …zostaję na dłużej!

    podziwiam i podziwiam! nie wspominając o lampach, na które chyba wkrótce sie skuszę!

    pozdrawiam serdecznie!!!

  7. thYmkA: fajnie, że do mnie wpadłaś. Zapraszam cały czas! W sklepie mam nowe lampy, może coś Ci się spodoba :)
    Pozdrawiam!

