Video Czesław Śpiewa Miłosza | Andrychów 2011

Przedstawiam krótki clip z koncertu zespołu Czesław Śpiewa, promującego nową płytę. Film nagrany rosyjskim obiektywem Jupiter-11 135mm/4, bez statywu :) Ścieżka dźwiękowa pochodzi w całości z koncertu.

Mam nadzieję, że ta krótka video relacj, odda choć trochę atmosferę tego wydarzenia. Zapraszam i życzę miłego odbioru :)

Warto zobaczyć w wersji HD: Czesław Śpiewa Miłosza – należy kliknąć literkę HD.

12 komentarzy to “Video Czesław Śpiewa Miłosza | Andrychów 2011”

  1. Ten czarno-biały obrazek tak rozbudza wyobraźnię, że w środku czułam się jak na kolorowym jarmarku. Dziękuję, że podzieliłeś się radosnymi chwilami.
    Pozdrawiam

    Sylwia:)

    • Sylwia: dziękuję za komentarz! Dobrze to ujęłaś z tym jarmarkiem. Dla mnie koncerty Czesława to takie przeniesienie się w czasie do małego objazdowego teatru.
      Pozdrawiam!

  2. to jeszcze raz ja – Sylwia:) zajrzałam do nowego sklepu, znakomite pomysły, będę odwiedzała regularnie:)

    • Sylwia: bardzo się cieszę, że podobają Ci się te moje projekty. To dla mnie ważne, żeby wiedzieć, czy idę w dobrym kierunku :)
      Pozdrawiam!

  3. Ooo, fajnie to wyszło! ;-) Obejrzałam z przyjemnością :-)
    Sklepu niestety nie mogę zobaczyć, bo mi się zawiesza… Muszę podpytać męza co moze być przyczyną, bo sama jestem jak dziecko we mgle w tych tematach ;-)))

    • Agalu: dziękuję za komentarz. Fajnie, że film Ci się podobał.
      A ze sklepem, to bardzo dziwne, może wyślij mi zrzut ekranu, czy też nic się nie wyświetla?
      Pozdrawiam!

  4. Super atmosfera,swietne video!! Sam Czeslaw bylby nim zachwycony! Na kolejny koncert koniecznie zabierz ze soba wizytowke z adresem tej strony…Pozdrawiam goraco!

    • Gioia: dzięki za komentarz! Może Czesław zerknie na film, wkleiłem link na facebooku, ale pewnie nie będzie miał czasu :)
      Pozdrawiam!

  5. dym i ta noga która zawisła w czasie i przestrzeni!!!! bardzo,bardzo…
    a.
    lampa w słoiku też BARDZO :-))
    oryginał niech się do słoika schowa

  6. Amelia: dzięki za komentarz! Ta od tej nogi się zaczęło :) Najpierw zrobiłem zdjęcie, a potem zacząłem kręcić. Bo wyczułem pewną magię w tym koncercie.

    A słoikowe lampy na razie zamarły, bo szukam fajnych słoików i jeszcze mam pomysł, jak udoskonalić technologicznie mocowanie lampy. Zobaczymy, co uda się zrobić.
    Pozdrawiam!

  7. Sebastian, już wiem, o co chodziło – w przeglądarce była zainstalowana jakaś wtyczka (z programu dla programistów), która wieszała stronę :-) Mąż coś poklikał i już śmiga. Lecę oglądać!

