Czesław Śpiewa Miłosza – Pierwszy Koncert

Tak się akurat fajnie złożyło, że Czesław zaczynał swoją trasę koncertową, promującą nową płytę „Czesław Śpiewa Miłosza” w Andrychowie. A to tylko 20km od naszego domu, więc nie mogło nas zabraknąć na tym wydarzeniu!

Mieliśmy okazję usłyszeć, premierowe wykonanie całej nowej płyty w wersji koncertowej. Cóż, ja tylko napiszę, że według mnie „Czesław Śpiewa”, to najlepszy zespół, pod kątem szeroko rozumianej instrumentalistyki (nie wiem, czy jest takie słowo, ale chodzi mi o wykorzystanie wielu instrumentów w przeróżny, a nawet dziwny sposób). No i druga sprawa, to utwory zagrane na ich koncercie, często brzmiały lepiej niż na płycie. Czego świadkiem byliśmy, także na koncercie w Bielsku: CZESŁAW & Mimi | Bielsko – Biała 11.09.2011. Na tym koncercie, siedzieliśmy w ostatnim rzędzie, a na „Czesław Śpiewa Miłosza” w pierwszym :)

Po koncercie mogliśmy porozmawiać z całym zespołem, no i mamy kolejną podpisaną płytę :)

Dla tych, którzy chcą poczuć tą atmosferę bardziej niż przez same zdjęcia, wkrótce zamieszczę, krótki film z tego koncertu. Trzymajcie kciuki, żeby udało się go skończyć, jak najszybciej. Grudzień nie jest łaskawy w wolny czas :(

13 komentarzy to “Czesław Śpiewa Miłosza – Pierwszy Koncert”

  1. prawie słychać nutki!!!

  2. Inameliart: dzięki za komentarz! Właśnie montuję film i cały czas słyszę te nutki. Mam nadzieję przedstawić je bardzo wkrótce!
    Pozdrawiam!
    Ps
    A u Mimi, Twoje banerki najfajniejsze Mustasz i Królik :)

  3. Tak bym chciala uslyszec „dzwieki” Czeslawa i jego „druzyny” na zywo, to musial byc niesamowite. Moze kiedys… ale za to z niecierpliwoscia czekam na Wasza relacje filmiku :) pozdrawiam

    • Bree: dziękuję za komentarz. Mam nadzieję, że uda Ci się kiedyś zobaczyć Czesława z zespołem na żywo. To naprawdę wielkie przeżycie.
      Pozdrawiam!

  4. Super! Bardzo lubie Czeslawa :) Z wielka checia obejrze Twoj filmik! A przy okazji-Sebastian gratuluje nowego projektu! Lampy sa swietne a strona www jak zwykle rewelacyjna! Jestem moim mistrzem w projektowaniu ! :) Milego wieczoru Tobie i kochanej Mimi!

    • Gioia: dziękuję za komentarz i miłe słowa. Fajnie, że w dalekie strony też Czesław dociera :) Pomysł na ten sklep wyszedł od Mimi. Mam nadzieję, że dobrze się będzie rozwijał.
      Pozdrawiam!

  5. Jestes* mialo byc oczywiscie! Przepraszam za literowke ;)

  6. W październiku byłam na Czesławie w Gdańsku, mam podobne uczucia co do instrumentów i koncertowych wersji piosenek, brzmią niesamowicie, aż chce się śpiewać i tańczyć, dają dużo pozytywnej energii:) Mam nadzieję, że wkrótce Czesław ponownie zawita w Trójmieście:)

    • Marta: dziękuję za komentarz! No właśnie o tym piszę! Ich koncertowe wykonania są, jak małe dzieła sztuki – za każdym razem inne – choć znajome utwory.
      Pozdrawiam!

  7. Byłam na koncercie Czesława jakieś dwa lata temu, ale nie porwał mnie… Moze to wina sali, a moze tego, ze Czesław zarządził zaświecenie górnych świateł i klimat prysł… nie wiem :-) Ale nadal lubię go słuchać, tyle, ze juz we własnym domu, z płyty :-)

    • Agalu: dzięki za komentarz. Z tymi światłami to mu pozostało do dziś. Jednak dla mnie nawet to nie przeszkadza. Myślę też, że z każdym rokiem staje się coraz lepszy i może o to też chodzi.
      Pozdrawiam!

  8. Świetne zdjęcia! Jak Ci się udało zrobić takie dobre zdjęcia z koncertu z takiej odległości?
    Ta notka sprawiła mi ogromną frajdę – wreszcie chwila przyjemności w morzu idiotycznych tekstów, do których czytania zmuszają mnie na studiach :)

    • Lady Briana: dzięki za komentarz. Zdjęcia robiłem obiektywem 135mm, co w połączeniu z moim aparatem dało 270mm, więc całkiem sporo. No i odległość zrobiła swoje. Byliśmy naprawdę blisko. Cieszę się, że mój tekst pozwolił Ci się oderwać na chwilę od codzienności.
      Pozdrawiam!

