Jesienna zupa cebulowa

Jak dla mnie zupa cebulowa jest jedną z moich ulubionych. Przyjemnie się ją robi i jeszcze przyjemniej zjada. Klasyczne danie na jesienne dni, aby się rozgrzać i wykorzystać świeżo zebraną cebulę z pola. Na razie jedno zdjęcie bohaterki tego wpisu na zachętę. A przepis jutro. Zapraszam!

Moi Drodzy, dziś już naprawdę nie dam rady wrzucić przepisu. Będzie w poniedziałek.

10 komentarzy to “Jesienna zupa cebulowa”

  1. świetne zdjęcie:) z niecierpliwością czekam na przepis:) pozdrawiam ciepło

  2. Oj Seba smaka narobiłeś, kusisz i trzymasz w niepewności;)
    A tak na poważnie, zdjęcie cudowne, a zupę cebulową uwielbiamy za smak, zapach i za to, że choć tak łatwa w przygotowaniu i nabyciu składników powala wszystkim-wszystkich:)

  3. Bo ja już zakupiłam 1kg cebuli i myślałam,że będziemy dziś gotować:)) to czekam z niecierpliwością:)pozdrawiam!

    • Ola_83: dzięki za komentarz. Myślę, że dobrze wykorzystasz ten kilogram cebuli :) Zapraszam do zapoznania się z przepisem.
      Pozdrawiam!

  4. zdjęcie jest cudowne
    i ja czekam
    pozdrawiam :)

    • Jaśminowasia: Dzięki za komentarz i za cierpliwość. Już jest przepis. Myślę, że zupa powinna Ci smakować. I spokojnie możesz ją sobie zrobić nawet na dwa dni. No i można też zamrozić :) Z grzankami może być problem, ale może wykorzystasz chleb kukurydziany. Może też sucharki bezglutenowe zanurzone w zupie z dobrą oliwą z oliwek będą pyszne.
      Pozdrawiam!

  5. Ja też mam worek cebuli, specjalnie wczoraj Pawła do sklepu ciągnęłam:)

  6. Marta: to wspaniała wiadomość. Cała Polska gotuje zupę cebulową! Myślę, że zupełnie zapomnianą w naszej kuchni, a przecież taką prostą i pyszną :)
    Pozdrawiam!

