Ikea w naszym domu

No i już po sesji, ale wydaje mi się, że to było jakby wczoraj, bo wciąż nasz dom przypomina plener fotograficzny. Zespół IKEA Live w pięcioosobowym, międzynarodowym składzie, zrobił nam w Domu pod Jaszczurkami małą rewolucję. Nie tylko jeśli chodzi o wystrój wnętrz. Dzięki Andersowi i jego asystentowi, dowiedziałem się sporo o fotografowaniu.

Możliwość obserwacji i uczestniczenia w tak profesjonalnej sesji była bezcenna. Pomimo napiętego harmonogramu, zawsze znajdowali czas, aby odpowiedzieć na moje pytania i pokazać, co i jak się robi. Moim sporym zaskoczeniem było to, że nie mieli najdroższego sprzętu na świecie. Utwierdziło mnie to w przekonaniu, że w fotografii, tak naprawdę liczy się człowiek, a nie droga puszka.

Zobaczcie sobie stronę fotografa, który dał mi sporo natchnienia do rozwijania swoich umiejętności – Anders Schønnemann Photography. Ja już dodałem jego stronę do swoich ulubionych :)

Poniżej prezentuję parę fotek z sesji dla IKEA Live w naszym domu.

Naprawdę miło wspominamy te parę dni z całą ekipą. Na koniec były uściski i wymiana wizytówek :) Może jeszcze kiedyś się spotkamy.

15 komentarzy to “Ikea w naszym domu”

  1. oj, ten cenny obiektyw to nie jest zbyt tani :))), no i widzę bowensy używają he he, jak u nas zupełnie, wszędzie tak samo :)) a sesja profesjonalna, to marzenie mojego męża, żeby móc w takim składzie sesje robić a nie wszystko samemu tachać i rozkładać i jedna stylistka zarobiona po zęby… że o reżyserze wszystkiego nie wspomnę bo go brak z reguły, ale to nasza polska rzeczywistość :)) może i bałagan pozostał, ale jakieś nowe doznania niezapomniane na pewno też :))) a powiedz mi, ale to może już na maila, umiałbyś mi doradzić albo pomóc zrobić podobną stronę www jak ma Anders, jest wyjątkowo sprawna w obsłudze i prost i szybko chodzi, a takiej właśnie szukałam ale się nie umiem dopatrzeć kto ją robi
    miłego dnia;)

    • Ula: dzięki za komentarz. Faktycznie zespół ludzi, która wszystko ustawia, a fotograf zajmuje się swoimi sprawami, to marzenie każdego :) Tutaj wszystko było jak w zegarku. No i zdjęcia wyszły super.
      Jeśli chodzi o stronę Andersa, to jest ona zrobiona w flashu. Nie jest to najlepsze rozwiązanie, jeżeli chce się aktualizować często stronę. Jeżeli potrzebujesz czegoś podobnego trzeba by było poszukać dobrej galerii z łatwą możliwością zarządzania zdjęciami. Mam tam coś w swoich zbiorach, mogę zerknąć.
      Pozdrawiam!

      • zerknij, zerknij, bo mi mąż suszy głowę o stronę internetową a ja o tym mam wyłącznie zielone pojęcie, raz już zaczął robić z jednym facetem, ale coś trudno im szło, ale panel główny już ma i wybrane zdjęcia i miejsce na serwerze ,, pomyślałam o Tobie bo widzę, że się zajmujesz tym, więc można by ubić interes, może będzie okazja pogadać wstępnie u Was , bo z Mimi się właśnie dogadujemy co do odwiedzin :)))
        do miłego !

  2. Witam Cie Sebastianie,
    spragniona wiecej, po zapowiedzi u Mimi docieram i do Twojego blogowego swiata :o)
    Gratuluje Wam wspanialego, udanego ikea-przedsiewziecia i ciesze sie razem z Wami :o)
    A przy okazji podziwiam wykonane i prezentowane tu Twoje fotografie -> WOW!. Jak juz do Was agroturystycznie przyjedziemy kiedys (na co mam ogromna nadzieje, zdajecie sie byc wyjatkowymi wartymi poznania ludzmi a Dom pod Jaszczurkami i jego okolice po prostu pragnie sie zobaczyc live!) bedzie o czym pogadac ;o).
    Tymczasem pozdrawiam serdecznie,
    Linka

    • Linka: dziękuję za komentarz, odwiedziny na moim blogu i miłe słowa. Okolica Domu pod Jaszczurkami jest naprawdę bardzo przyjemna. Można miło spędzić czas. A jak jest zimno to posiedzieć przy kominku. Zapraszamy serdecznie!

  3. Szczerze gratuluje,a takie pogaduchy ze specjalista to prawdziwy skarb,zawsze czlowiek dowie sie jakis ciekawostek super sprawa jeszcze raz gratuluje mozecie byc dumni z siebie pozdr.Kasia

    • Kasia: dziękuję za komentarz. Przez ostatnie parę dni po sesji przeczytałem sporo materiałów na temat obróbki zdjęć. A najlepsze, że używali tego samego programu, co ja dostałem do aparatu :) Super punkt zaczepienia.
      Pozdrawiam!

  4. Gratuluję sesji, cieszę się, że nie był to tylko ciężki tydzień, ale czas kiedy mogliście podzielić się swoimi smakami i doświadczeniem, niech wiedzą co dobre, a co?:) byłam na stronie Anders Schønnemann Photography, ależ piękne zdjęcia, a te kolory to istne marzenie, po prostu bajka:)
    Z niecierpliwością czekam na wiosnę, aby zobaczyć co tak naprawdę działo się u was:) Pozdrawiamy. P.S a Paweł dziś w Krakowie:)

    • Marta: dzięki za komentarz. Zdjęcia Andersa powalają. Nic tu nie dodam więcej. Jest do tego bardzo miłym i skromnym gościem :)
      Ehh.. my w Krakowie dopiero po weekendzie. Szkoda, że się z Pawłem miniemy.
      Pozdrawiam!

  5. Bardzo się cieszę i gratuluję Wam. Czekam na wiosnę :-) Fajnie zobaczyć taką sesję od kuchni, ustawienia, oświetlenie i uczyć się od najlepszych. Zdjęcia pana Andersa są piękne, te z jedzeniem mnie powaliły na kolana.
    Pozdrawiam!

    • Helena: dziękuję za komentarz. My z Mimi oglądaliśmy stronę Andersa na kilka razy, żeby dawkować sobie to doznanie. Są naprawdę doskonałe. Prawdziwy profesjonalista.
      Zobaczymy co wyszło z jego pracy w naszym domku.
      Pozdrawiam!

  6. Sebastian, ja się po prostu cieszę razem z Wami – bardzo!

  7. No jest czego zazdrościć. IKEA i sesja w jednym. Gratulacje!!

