Dostałem Sardynkę!

Tak się akurat fajnie złożyło, że w tym roku moje prezenty urodzinowe dostałem trochę wcześnie,j, żeby można je było zabrać na węgierską przygodę.

Mimi podarowała mi ręcznie zrobiony przez francuskiego rzemieślnika scyzoryk Opinel No 6. Sprawdził się znakomicie w terenie. Fajny jest bo ma blokadę ostrza i napisy z boku :) Oczywiście nie muszę tutaj pisać o tym, że jest ostry i nadaje się do otwierania konserw :)

No, ale najważniejsza jest Sardynka! Wzorowana na starej dobrej konserwie z sardynkami w oleju :)

Sardynka to wspomnienie wakacji nad morzem, szumu fal i ciepłego słońca.

La Sardine – Sea Pride to analogowy aparat fotograficzny z obiektywem 20mm. Prawdziwe cacko dla prawdziwych wilków morskich i miłośników łomografii :) Do aparatu dostałem jeszcze album ze zdjęciami „La Sardina”. Dodatkowo Mimi oprawiła mi jeszcze pocztówkę w morskim klimacie, którą znaleźliśmy w środku oryginalnego opakowania. Dzięki temu dostałem multum wspaniałych prezentów na urodziny :) Takie prawdziwe męskie prezenty.

Już wkrótce pierwsze zdjęcia z Sardynki prosto z Balatonu. Zapraszam!

24 Responses to “Dostałem Sardynkę!”

  1. Prawdziwe, męskie prezenty… Sardynka wyjątkowa -z jednej strony śmieszna…, z drugiej takie cacko… trzeba mieć zdolność wynajdywania TAKICH prezentów… Dla mnie najważniejszy Twój zachwyt…
    Nie wiem zatem czy urodziny już były, czy nie, więc może przedwcześnie… Wszystkiego co najlepsze, Zorki! Niech każdy Twój dzień urodzin będzie obfity w niespodzianki! Miłości i dobrych ludzi wokół! Pozdrawiam serdecznie:)

  2. Zaniemówiłam… Na taki prezent Mimi musiała chyba polować cały rok… Obłędny aparat i ta jego szata graficzna. Już nie mogę się doczekać, co to cacko potrafi! A scyzoryk, to prawdziwie męski przedmiot pożądania! Sebastian najserdeczniejsze życzenia ode mnie i Grzegorza! Pięknego życia!!!
    Ściskamy i toast za Ciebie dzisiaj wieczorem wzniesiemy!

  3. Wszystkie prezenty świetne i pięknie pokazane. Bardzo ciekawa jestem co to sardynkowe cudo potrafi, czekam na zdjęcia :-) A Tobie Sebastian życzę wszystkiego najlepszego, dużo serdeczności na co dzień, samych takich trafionych prezentów od bliskich Ci osób i kolejnych udanych wypraw :-)
    Pozdrawiam serdecznie!

  4. Fajne te sardynkowe prezenty:) Cała Mimi musi być niepowtarzalnie;)Pozdrawiam

  5. Witaj zatem w klubie miłosników Opineli! Stal czy Carbon? U nas kazdy ma swój, ja noszę w damskiej torebce, mąż w kieszeni;]
    Sardynka też fajna!

    • Paulina: dziękuję za przyjęcie do klubu. Z przyjemnością dołączam do szczęśliwych posiadaczy Opinela. Mój jest ze stali. Mały i zgrabny skubaniec.
      Pozdrawiam!

  6. Cudna ta sardynka, wspaniałe prezenty:)

  7. P.S. I oczywiście wszystkiego naj! z okazji urodzin:-)

  8. Sardynka prezentuje się wspaniale, pozostałe prezenty zresztą też :) Bardzo jestem ciekawa zdjęć sardynkowych.
    Najlepsze życzenia!

  9. Super paczka :) Do tej pory nie wiedziałam, że istnieje tyle gatunków Sardynek!
    Coś pięknego.

  10. Dużo dobrego!
    A aparat wygląda intrygująco bardzo.
    Ciekawe jakie robi zdjęcia!

  11. Wyjątkowy prezent dla wyjątkowego mężczyzny, od wyjątkowej kobiety. Nie jakiś krawat czy skarpetki. I oto chodzi!!! Świetną wyprawę mieliście. Serdeczne pozdrowienia i spełnienia marzeń z okazji urodzin. Iza

Trackbacks

