Fashion Police

Budapest 2011

13 komentarzy to “Fashion Police”

  1. Świetne. Obydwa.

  2. używasz obiektywów tiltshiftowych/ lens baby, czy to kwestia obróbki? :)

  3. O, Sebastian, to świetna wiadomość :) Którą masz konkretnie? ja się właśnie czaję na lensbaby composer, też do nikona :)

  4. Ula: ja mam przejściówkę Kipon z bagnetem Nikona i na system m4/3. Nie jest to lensbaby, choć podobno daje podobne efekty.
    Pozdrawiam!

  5. fajne fotki :). uwielbiam B&W fotografię street’ową. pozdrawiam

  6. Szewczykana: dzięki za komentarz i odwiedziny. Zapraszam ponownie, u mnie dużo B&W :)
    Pozdrawiam!

  7. O tak na piekne B&W uwielbiam patrzec i sie w nich zatapiac :)
    Piekne uchwycone chwile, pozdrawiam serdecznie

    PS: niesamowiecie oglada sie Twoja strone na Ipad :)

    • Bree: dzięki za komentarz. Dla mnie też taka fotografia jest czymś więcej. Niesie chyba więcej dramaturgii.
      Ho, ho nie sądziłem, że ktoś ogląda mojego bloga przez takiego Ipada :)
      Pozdrawiam!

  8. Super zdjęcie z torbą D&G!

    • Artur Maroszek: dzięki za odwiedziny i komentarz. To zdjęcie jest jednym z moich ulubionych z Budapesztu. Zupełnie niespodziewana sytuacja. Zdążyłem tylko jedno zrobić :)
      Pozdrawiam!

