Espresso & Karma | Kraków

Uwaga! Poniższy tekst jest mniej lub bardziej, ale nie aktualny. Wkrótce wpis o tym, co się teraz dzieje z „Karmą”.

 

Wciąż poszukuję miejsc, gdzie można dostać naprawdę dobre espresso. A jak pewnie wielu z Was wie, nie jest to takie proste. Trzeba wiedzieć, gdzie się udać. Bo dobry sprzęt jest i kawa też, ale jakoś się nie starają, sam już nie wiem…

Na szczęście jest „Karma”! Tutaj naprawdę się przykładają do przygotowania każdej filiżanki kawy i do tego serwują tylko kawę organiczną! Według mnie, to bez dwóch zdań, najlepsze miejsce w Krakowie na espresso i nie tylko. Można tu zjeść pysznie, tanio i zdrowo. Co raczej rzadko idzie w parze. „Karma” udowadnia, że jednak można!

Wielkie brawa za świetny prosty wystrój i wspaniała atmosferę. Ostatnio to nasze ulubione miejsce z Mimi, która jeszcze dziś napisała o tym miejscu trochę więcej: „Bardzo dobra Karma”. Polecam!

Ciekawostką jest fakt, że kawę Americano robią przy pomocy AeroPress™ Coffee and Espresso Maker firmy Aerobie Inc., z którą współpracuję od 7 lat, sprzedając ich latające dyski :)

„Karma”, ul. Krupnicza 12, Kraków

13 Responses to “Espresso & Karma | Kraków”

  1. Dzieki za namiary na dobra kawe w Krakowie :-)
    Bardzo fajne miejsce tworzycie z Mimi na swoich blogach.

    • Ania: dzięki za odwiedziny i komentarz! Jeszcze dziś Mimi napisze o Karmie, więc już zapraszam.
      pozdrawiam!

  2. Ceny faktycznie przystępne, jak będe w Krakowie to skorzystam:)

  3. Ha. Moje jedno z najulubieńszych krakowskich miejsc. U siebie o nich pisałam jakiś czas temu :) http://oktomatem.blogspot.com/2011/03/dobra-karma.html

    • Ula: No to super – może się kiedyś spotkamy w Karmie. Dla Mimi to też miejsce spotkań :) Twój artykuł bardzo fajny.
      pozdrawiam!

  4. Rewelacyjne foty:)))

  5. Byłam i piłam, polecam, a to wszystko dzięki Wam;)

  6. Jak dla mnie miejsce z najlepszą kawą w Krakowie. Znacie podobne lokale?

    • [P]: faktycznie w Karmie nie brak dobrej kawy. Na razie nie znalazłem lepszego miejsca z tak dobrą kawą w Krakowie. Całkiem dobrą serwują w Bistro Szara na Rynku Głównym, ale tam obsługa jest taka sobie..
      Pozdrawiam!

Trackbacks

