200km w nogach, 14000 zdjęć time lapse, 1200 zdjęć, 800 ujęć video | Paris

Plan na nasz paryski plener był mocno ukierunkowany. Tym razem tylko zdjęcia przemyślane, jakby się je robiło aparatem analogowym. Bez pstrykania na lewo i prawo. Dużo wspólnych dyskusji i wniosków. Nowe techniki i sporo filmowania (mamy ponad 800 ujęć video). Myślę, że ten wyjazd dał nam wiele ważnych odkryć i fantastyczne paryskie kontakty.

Po plenerze zostało 1200 zdjęć, ponad 2,5h materiału video, około 14000 zdjęć do time lapsów i ponad 200km w nogach po paryskich uliczkach przez 10 dni. W planie mamy zmontowanie przynajmniej 3 krótkich filmów, ale na to potrzebujemy trochę czasu. U Mimi będzie o przełamaniu pewnej bariery, a u mnie nowe spojrzenie na paryskie życie.

Mimi & Leica w swoim żywiole :)

Grube Ryby

 

Time lapse Leica Kit + video filmowanie

Burzliwe dyskusje…

13 komentarzy to “200km w nogach, 14000 zdjęć time lapse, 1200 zdjęć, 800 ujęć video | Paris”

  1. no! wreszcie wrociliscie. brakowalo Was w blogosferze :)

  2. Beautiful pictures, i want too see more ;-)

  3. Czekam na te wszystkie zdjęcia niecierpliwie!

    • Delie: dzięki za odwiedziny. Zdjęcia wrzucę wkrótce, choć jeżeli zabierzemy się z Mimi za film, to nie wiem, co to będzie :) A ja czekam na Twoje zdjęcia z NYC!
      pozdrawiam!

  4. O pozmieniało się u Ciebie na blogu… Myślałam, ze źle trafiłam;) Ale zdjęcia, jak zwykle wyjątkowe szybko sprowadziły mnie na właściwą drogę:)
    Dyskutujący Jegomość świetny, jakby kadrował… Znając Ciebie, pewnie niezłą kolekcję osobowości przywiozłeś z Paryża?
    Mimi urocza w tym kaszkiecie!
    Ściskam!

    • llooka: dzięki za komentarz i odwiedziny po naszym urlopie. Zmieniłem trochę szablon, bo chcę wrzucać większe zdjęcia. Mam nadzieję, że ten szablon już spełni moje oczekiwania.
      No mam trochę zdjęć Paryżan :) Choć w sumie to większość czasu poświęcałem na filmowanie.
      pozdrawiam!

  5. Sebastian, zdjęcia czarno-białe, ale tyle w nich słońca!

    • Ewelajna: dziękuję za Twój komentarz. Faktycznie mieliśmy wspaniałą i letnią pogodę. Prawdziwa wiosna w Paryżu :)
      pozdrawiam!

  6. Wspaniała przygoda:)) zazdroszczę, ale tak pozytywnie:)) i czekam na efekty, po tych kilku zdjęciach widać,że było owocnie:))

    pozdrawiam!

    • Ola_83: dzięki za komentarz! Zdjęcia mam nadzieję pokazać jutro. Dziś pierwszy film video. Zapraszam!

      Mimi mówiła, że możemy się skontaktować z Twoją Drugą Połową w sprawie biznesowej :) Mamy takie dwie sprawy…

      pozdrawiam serdecznie!

  7. Tak:) Nie ma problemu:))

    pozdrawiam!

