Pracownia Mimi po klatce

Po długiej zimie nasza pracownia wyglądała, jak pobojowisko. Postanowiliśmy zrobić wiosenne porządki i zabraliśmy się za to z kopyta.

Trudno by to było wszystko opisać, więc zobaczcie sami, jak w ciągu jednego dnia urządziliśmy Pracownię Mimi – prawie od nowa :) Drugą część pomieszczenia, przeznaczyliśmy na atelier fotograficzne. Podobny filmik, też powstanie podczas prac wykończeniowych.

Film wykonany techniką zdjęć poklatkowych – timelapse. Muzyka pochodzi z serialu „Sąsiedzi”.

16 komentarzy to “Pracownia Mimi po klatce”

  1. Sebastian, patrzyłam z wilekim zaciekawieniem..! Rewelacja…! Podobałao mi się jak nie wiem co:). Tylko wiesz co, brakuje mi zdjęcia końcowego.
    Pozdrawiam ciepło!

    • Ewelajna: dzięki za komentarz! Może faktycznie brakło większego wydłużenia ostatniej sceny, kiedy już zasiadamy w zrobionej pracowni. No, ale byliśmy już tak zmęczenie, że na to brakło sił…
      pozdrawiam!

  2. Jestes niesamowity !!! fantasycynie to wyszlo + widzac jak szybko sprzatacie moze byscie wpadli do mnie ? serdecznie zapraszam :) bbbbbb mi sie podoba

    • Mika: dzięki za miłe słowa. Fajnie, że Ci się podobało. W rzeczywistości zajęło to naprawdę sporo czasu. Choć jak już za coś się bierzemy to chcemy to skończyć, choćby ciemna noc była.
      pozdrawiam!

  3. Gdy tak patrze jak malujesz stol zaraz sobie sama siebie przypominam :)) Minelo juz kilka miesiecy a ja nadal na puszki z farba patrzec nie moge :))) Swietnie to wszystko zorganizowales,Mimi bedzie miala piekna pracownie! Technika timelapse i muzyka ktora dobrales-super! :)))) Oglada sie z duzym usmiechem! Pozdrawiam Was mocno!

    P.S. Tesknym okiem spogladam w kierunku Adirondack’a … :)))))))

  4. Gioia: dzięki za komentarz. Nie dziwię Ci się z tym wstrętem do puszek z farbą. My malowaliśmy wszystkie ściany i sufity w domu na biało po 3 razy… zajęło to naprawdę sporo czasu. I też mieliśmy dość. Doskonalę Cię rozumiem.
    Fajnie jest coś zmienić na wiosnę :) Dlatego padło na pracownie i nawet teraz jest lepiej – zrobiło się więcej miejsca.
    Adirondack – jest naprawdę super. Już widzę jak sobie na nich siedzicie pod drzewem pomarańczowym :)
    pozdrawiam!

  5. Czemu mi tak szybko robota nie idzie?:) świetny film, muzyka dobrana idealnie:) czekam na ciąg dalszy!
    pozdrawiam ciepło!

  6. Mam nadzieję, że efekt końcowy będzie lepszy niż u „Sąsiadów”;))) Koniecznie pokażcie stop klatki jak już skończycie.
    Pozdrawiam ciepło!

  7. llooka: też mamy taką nadzieję. Jak wszystko będzie gotowe, to z pewnością Mimi zrobi wpis :)
    pozdrawiam!

  8. robi wrażenie :) … świetna z Was ekipa a u mnie jest kuchnia do wzięcia … :) … ?:)

  9. Konstancja30: dzięki za komentarz. Jeśli chodzi o Twoją kuchnię, to możemy się za nią zabrać, ale weź pod uwagę, że wszystko idzie najpierw na środek, a potem dopiero układanie :) i tak ze dwa razy :)
    pozdrawiam!

  10. Ha ha ha, ale mi się ten film podobał, zresztą…… pracownia również. Co tu dużo mówić ludzie z wyobraźnią. Pozdrawiam was serdecznie.

    ps. Jestem pod wrażaniem zdjęć :-)

  11. Zmijka__: dzięki za Twój komentarz! Cieszę się, że rozbawił Cię nasz film. Obecnie zaczynamy pracę nad nowym filmem, więc już teraz zapraszam!
    pozdrawiam!

  12. Przeczytałam wszystko :). Filmik świetny !!
    Trzykrotnie oglądany i po raz ostatni z Ukochanym.
    Ukochany: Sąsiadów od razu rozpoznał.
    Gratuluję i serdeczności wysyłam dla Ciebie i Mimi.

    • Joanna: dzięki za komentarz. Film z założenia miał być żartobliwy – zwłaszcza, że podczas ustawiania i sprzątania zrobiłem parę wpadek :)
      pozdrawiam!

