micro PARIS

Zapraszam, na małą podróż do micro Paryża :)

 

9 komentarzy to “micro PARIS”

  1. paryż ma magię która w Twoich obrazach jest bbbbb interesująca :)

  2. Mika, dzięki za komentarz :) Magia jest w tym mieście….
    pozdrawiam!

  3. Rewelacyjne zdjecia! Wyglada to tak jakby na fotkach uwiecznione byly miniaturowe mebelki dla lalek,rowerek ,figurki ludzikow! Niesamowite :))))) Kurcze,swietna iluzja!

  4. To moje pierwsze próby z tym efektem. Na niektórych zdjęciach efekt jest niesamowity.. Fajne są filmy z takiej perspektywy – wyglądają jakby ktoś kręcił klocki lego :)

  5. świetny efekt, obiektyw TS czy postprodukcja?

  6. Szewczykana: dzięki za odwiedziny i komentarz. Akurat w tym przypadku to wynik manipulacji :) Spostrzegawcza jesteś :)
    Pozdrawiam!

  7. strasznie mnie kręcą zdjęcia TS, nawet rozważam zakup obiektywu :) pozdrawiam :)

    • Szewczykana: ja też ostatnio, podczas wizyty w Budapeszcie, bardzo często używałem mojej tiltowej przejściówki. Nie jest to co prawda prawdziwy tilt, ale jak dla mnie wystarczy.
      Ostatnio widziałem na Allegro fajny obiektyw TS Nikona za jakies 700PLN :)
      Pozdrawiam!

