To nie jest wpis, tylko małe ogłoszenie :)

Zupełnie niespodziewanie mój wpis „Montmartre Amelie Poulain” wygrał Konkurs Fotograficzny Wpis Miesiąca na stronie http://www.swiatobrazu.pl. Cieszę się bardzo!! Zwłaszcza, że umieściłem swoje zgłoszenie późno i nie liczyłem na żadną nagrodę.

11 komentarzy to “To nie jest wpis, tylko małe ogłoszenie :)”

  1. Sebastian,moje gratulacje!!!!! W pelni zasluzona wygrana! :)))) Swietny z Ciebie fotograf,przemysl dobrze kwestie albumu! ;)) Pozdrawiam cieplutko :)

  2. Gioia, dziękuję bardzo. Jeśli chodzi o album to coś tam będę pytał i już trochę pytałem, ale myślę, że lepszy byłby Mimi.
    pozdrawiam

  3. serdeczne gratulacje! Mój nos , a właściwie moje oko mówi mi,że to nie pierwsza i nie ostatnia taka nagroda!
    Cudownego Nowego Roku!

  4. Schola, witam Cię ponownie. I bardzo Ci dziękuję za te miłe słowa. Oby Twój nos się nie mylił. Muszę się jeszcze bardziej starać.
    Pozdrawiam i wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!

  5. Konkurs wygrany w pełni zasłużenie. Gratulacje!!! Paryż ma swój urok, miałam szczęście widzieć to na własne oczy. Twoje zdjęcia dodają mu jednak takiej magii , która tylko dla niewielu jest dostrzegalna…

    • Joanna, dziękuję Ci za ten miły komentarz. A swoją drogą to faktycznie Paryż ma niepowtarzalny klimat. Sam jestem nim zachwycony.
      pozdrawiam i wszystkiego wspaniałego na Nowy Rok!

  6. Album Mimi-koniecznie!! Namawiaj Ja prosze :))

  7. Gratulacje! Wow! Nie dziwi mnie jednak ta nagroda, bo zdjęcia masz świetne.
    A ja lubię do tego obserwować jak zdjęcia Twoje i Mimi się uzupełniają. Śledziłam Twin Peaks i Paryż. Dwa różne spojrzenia na ten sam temat. Dla mnie super:)
    A na koniec życzę jeszcze wiele takich wyróżnień!

    • Karolina, oj, daj spokój, aż taki dobry nie jestem. Jest tyle świetnych fotografów. Jeśli chodzi o zupełnie inne spojrzenia na te same sprawy – moje i Mimi, to faktycznie jest to interesujące i ciekawe. Ostatnio robiliśmy zdjęcia na spacerze i te same rzeczy sfotografowaliśmy zupełnie inaczej :)
      pozdrawiam serdecznie

