Twin Peaks – cz. 2

„Kiedy tu weszłam – do gospody R&R – Norma nalała mi zaraz filiżankę kawy. Doskonale. Powiedziałam jej, że chcę popisać sobie trochę na osobnieniu, takie różne rzeczy do szkoły, więc zamiast przy kontuarze siądę w boksie z tyłu”.

Grill Bar w Jaszczurowej – „Restaurant R&R in Twin Peaks”

 

„Pomagałam Normie wyciągać jedzenie z piecyka, kiedy przyszła Josie Packard.

W czasie ich szybkiej wymiany zdań Norma trochę się zdenerwowała, była poruszona. Przywołała mnie i wyjaśniła, że Josie zawracają głowę w fabryce z powodu jej angielskiego… Widać było, że jest tym zażenowana.

Powiedziałam jej, że bardzo chętnie udzielę jej lekcji angielskiego, jeśli będzie chciała. „

Inscenizacja w garażu w domu – „Packard Sawmill”

 

Inscenizacja w garażu w domu – „Packard Sawmill”

 

Inscenizacja w garażu w domu „Packard Sawmill”

 

„Oto niektóre rzeczy, które mi powiedziała. Że czasem las jest miejscem, w którym uczymy się spraw i uczymy się samych siebie. Kiedy indziej las jest miejscem przebywania innych stworzeń i wtedy nie jest dla nas”.

Las i potok w Jaszczurowej – „Ghostwood National Forest”

 

Kładka nad potokiem na zachód od domu w Jaszczurowej – „Ghostwood National Forest”

 

„Przede wszystkim postanowiłam dojść do porozumienia z Hornesami. Uświadomiłam sobie, będąc tam ostatnim razem, że Johnny wyglądał bez życia, pozostawiony sobie. Smutne. Zaproponowałam im więc, że będę mu udzielać korepetycji. „

Gospoda góralska w Żywcu – „Great Northern Hotel”


Drewno do kominka przed Gospodą góralską w Żywcu„Great Northern Hotel”

 

Gospoda góralska w Żywcu – „Fireplace at Benjamin Horne’s Office at Great Northern”

 

Gospoda góralska w Żywcu„Great Northern Hotel”

 

Aranżacja w garażu w domu – „Phone – Leiland Palmer get message about Laura…”

 

„Do tego właśnie chciałam wrócić – Bobby Briggs. Widujemy się, jak chłopcy i dziewczęta kiedy są w szkole średniej. Dziwne. Spotykam się teraz częściej z Donną, która chodzi z Mikiem. Myślę, że jest szczęśliwa, ale przypominają mi obydwoje reklamę jakiejś gumy do żucia: Szczęście i ambicje, sport i nauka, tratata”.

Samochód na światłach przed wiaduktem w Świnnej Porębie – „Bobby and Mike in the car”

 

Stacja benzynowa Shell w Jaszczurowej – „Big Edd’s Gas Farm”

 

Stacja benzynowa Shell w Jaszczurowej – „Big Edd’s Gas Farm”

 

„Zadzwoniła właśnie Ronette z pracy, żeby powiedzieć, że chociaż jest to mój wolny dzień, będzie miała pomoc dopiero wieczorem, a bardzo potrzebuje jeszcze kogoś przy ladzie… Czy nie miałabym nic przeciwko temu, żeby przyjść?

Innymi słowy: powiedz wszystkim w domu, że będziesz pracować do późna; w chacie w lesie jest party z Leo i Jacquesem”.

Grill Bar w Jaszczurowej – „Fan in the Palmers Family Residence”

 

Zlot miłośników Harleyów w Żywcu – „Laura and James Harley – the last ride”

 

Grill Bar w Jaszczurowej – „Leo Johnson drugs and boots hide”

 

Porzucona ciężarówka – „Leo Johnson’s Truck”

 

Ognisko przy domu w Jaszczurowej – „Jacques Reno Hut”

 

Aranżacja w garażu w domu – „Inside Jacques Reno Hut”

 

„Burned oil – traincar”

 

ZOBACZ TAKŻE:

My Zorki blog: Twin Peaks – cz. 1
Bo Mimi blog: Twin Peaks część I i Twin Peaks część II

 

Cytaty pochodzą z książki „Sekretny Pamiętnik Laury Palmer”  Jennifer Lynch

8 komentarzy to “Twin Peaks – cz. 2”

  1. Świetne. Mroczne. Takie jak Twin Peeks.

  2. No teraz pokazałeś ten mroczny męski pazur …na to czekałem …

  3. Po tych zdjęciach, całą noc śniło mi się dzisiaj Twin Peeks:)

  4. Już się boję, zdjęcia są świetne, powiem doskonale oddają ten mroczny film.
    Pozdrawiam i szerokiej drogi.

  5. Kasia, dzięki za komentarz. Klimat Twin Peaks jest nie do podrobienia, według mnie już żaden serial nie był taki elektryzujący.
    pozdrawiam

