| Piran |

Małe miasteczko nad morzem. Byle przysiąść przy porcie i obserwować ludzi przy pracy i łódki na wodzie. Potem wejść w wąskie uliczki, by spotkać „miejskiego artystę”, a czasem go unikać. Szczęśliwi Ci, którzy mają to na co dzień, a mnie pozostają wspomnienia…

16 komentarzy to “| Piran |”

  1. to je dobro!
    mój Piran, moje kolory, moja Pani na kutrze.
    Spomini Mimi- hvala!

  2. Tak wspaniałe wspomnienia mobilizują mnie do działania by tam powrócić …poszukiwać nowych miejsc … a nawet zadomowić się w tych pięknych miejscach …
    Pozdrawiam .

  3. Bardzo podoba mi się jak pokazujesz ludzi, ich codzienność… czuć tutaj rytm dnia, taki bez pośpiechu…

  4. Z wspomnieniami jest tak ,iż widzimy rzeczy przez woalkę chwili nie dotykając rzeczywistości …
    Pozdrawiam .

  5. Piękne klimaty i zdjęcia.
    Podoba mi się bardzo

  6. Mnie tez pozostają, bo… byłam:) A Ty je tutaj przywołałeś… Mam wrażenie, ze oni tam żyja wolniej i… lepiej:)
    Cudne kolory!

  7. Ewelajna, w takim razie specjalnie dla Ciebie przygotuję kolejny spacer po tym uroczym miasteczku!
    pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny i komentarz

  8. Naprawdę…???? Niesamowite…

    Pozostając w oczekiwaniu pozdrawiam przedniedzielnie!

  9. un grand plaisir de vous découvrir, via le blog de Mimi d’abord.
    Je ne connais pas la Pologne, encore moins Piran, mais je suis très touchée par votre vision du monde à tous les deux.
    Je vais aller voir sur une carte
    Bien à vous
    Lamoug

    • Laurence: Merci beaucoup de votre visite et gentil commentaire. Malheureusement, Piran est non seulement en Pologne, en Slovénie.
      Je salue cordialement et bienvenue à nouveau!

  10. ale fajnie, trafiam przypadkiem na Twojego bloga i co widze? PIRAN! MOJ PIRAN!!! :-D
    cudowne zdjecia! Pozdrawiam ze Słowenii!
    Marysia

    • Hej! Dziękuję za komentarz, tym bardziej, że piszesz ze Słowenii :) Z przyjemnością podzielimy się naszą książką, w której będzie sporo o Piranie :) Byłem na Twoim blogu – gratuluje wystawy i fajnych ilustracji.
      pozdrawiam serdecznie!

