Before Project Woodwork

Powódź przyniosła niespodziewane źródło surowca w nurcie Jaszczurówki. Wartki nurt wody oczyścił korzenie, stare deski, gałęzie, itp. Dzięki temu powstał projekt Woodwork, który mam zamiar wkrótce rozpocząć.

Wkrótce wpis o pozyskiwaniu „badyli” z naszego potoku oraz pierwsze efekty projektu Woodwork.

4 komentarzy to “Before Project Woodwork”

  1. Badylki i patyczaki. Zrób mi coś z tego- proszę!

  2. Już mam parę pomysłów :)

  3. Dobre badylki są też nad polskim morzem, ze skorupiakami, muszlami, często mocno wybielone, często wyrzeźbione przez fale, sam taki duży konar żywcem przewieziony do mieszkania jest już dziełem sztuki :))

  4. Tak, te badyli zebrane z plaży są najlepsze. Mam nadzieję, że wkrótce będę mógł je i tam pozbierać. Napisałem o naszym potoku, bo to w sumie ewenement. W górskich rzeczkach badyli nigdy wiele nie było. A teraz są!
    pozdrawiam i do zobaczenia na My Zorki
    Sebastian

